לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
מחט לבוד ערכת מחט לבוד סטרטר ערכת עם צבעוני מחט לבוד מחטי צמר ארנב בובה בעבודת יד ללא גימור לבוד צמר לבוד אספקת מלאכות

מחט לבוד ערכת מחט לבוד סטרטר ערכת עם צבעוני מחט לבוד מחטי צמר ארנב בובה בעבודת יד ללא גימור לבוד צמר לבוד אספקת מלאכות

ILS 1.00
 

זמין להזמנה
במלאי

מחט לבוד ערכת מחט לבוד סטרטר ערכת עם צבעוני מחט לבוד מחטי עיצוב מיוחד עבור עשה זאת בעצמך קרפט, יכול להיות לנו כדי להשלים מעודן יד יצירות אמנות. קל ונוח לתפעול, עוזר טוב שלך עשה זאת בעצמך צמר לבוד. מחט לבוד ערכת המתנע. מחט לבוד ערכת המתנע. ערכת צמר לבד זו אינה מוצר גימור אלא חומר נפרד, כך שאתה עושה את זה צעד אחר צעד כדי ליהנות מהכיף של עשה זאת בעצמך. יפה וחמוד עיצוב, את צעצוע קטן יאפשר לך ללטף בהערצה. שימוש מושלם לילדים או למבוגרים עשה זאת בעצמך, זה יכול לשפר את יכולת הידיים. מחט לבוד ערכת מחט לבוד סטרטר ערכת עם צבעוני מחט לבוד מחטי. עיצוב מיוחד עבור עשה זאת בעצמך קרפט, יכול להיות לנו כדי להשלים מעודן יד יצירות אמנות. קל ונוח לתפעול, עוזר טוב שלך עשה זאת בעצמך צמר לבוד. מחט לבוד ערכת המתנע. מחט לבוד ערכת המתנע. ערכת צמר לבד זו אינה מוצר גימור אלא חומר נפרד, כך שאתה עושה את זה צעד אחר צעד כדי ליהנות מהכיף של עשה זאת בעצמך. יפה וחמוד עיצוב, את צעצוע קטן יאפשר לך ללטף בהערצה. שימוש מושלם לילדים או למבוגרים עשה זאת בעצמך, זה יכול לשפר את יכולת הידיים. מפרט : מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : לבוד צמר ערכת חומר : צמר הרגיש סוג אופציונלי : אבטיח, גזר, אפרסק, תות קצף שולחן עבודה גודל : כ.5 איקס 3 ס מ , 4.18 ב רשימת אריזה : 1 איקס שולחן קצף4 איקס מחט אגרוף(2 איקס באמצע 2 איקס דק)1 איקס יסודות ציור1 איקס ציור המתאים לאריזת החומר1 איקס חבילת צמר1 איקס ערכת רצועה + עין אבזר הערה : 1. עיניים ואבזרים הם טוב יותר לתקן עם דבק, את מחט הוא קל לשבור במהלך טירון ייצור, יש לרכוש את מחט בנפרד בחנות על פי הצרכים שלך;2. מוצר זה הוא חומר חבילה, לא סייםמוצר, אתה נטו כדי להשלים אותו בעצמך.

למאפיינים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Felting Wool Kit
Material:
Wool Felt
Optional Type:
Watermelon, Carrot, Peach, Strawberry
Foam Workbench Size:
Approx. 11.5 x 8.5 x 3cm , 4.53 x 3.35 x 1.18in
Package List:
1 x Foam Table4 x Punch Needle(2 x Middle 2 x Thin)1 x Basics Drawing1 x Drawing Corresponding to the Material Package1 x Pack of Wool1 x Strap Kit + Eye Accessory :
Note:
1. Eyes and accessories are better fixwith glue, the needle is easy to break during the novice production, please purchase the needle separately in the store according to your needs;2. This product is a material package, not a finishproduct, you neto complete it yourself. :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה