ציפור האכלת קערה, תוכי ציפור האכלת צלחת כוסות תוכי מזון & מגבר; מים כלוב קערת נירוסטה כלוב כוס צלחת מזין עבור ציפור תוכי

ציפור האכלת קערה, תוכי ציפור האכלת צלחת כוסות תוכי מזון & מגבר; מים כלוב קערת נירוסטה כלוב כוס צלחת מזין עבור ציפור תוכי

ILS 3.33
 

זמין להזמנה
במלאי

​כל מה שאתה צריך לעשות הוא לתקן את ברזל צלחת וקערה מחזיק לכלוב עם ברגים מיוחדים, ללא כל כלי סיוע, ואז למקם את קערת על ייעודי קערת סטנד *קל לניקוי * בנוחות להתקין בתוך או מחוץ ציפור תוכי כלוב, גדול ציפור מנות עבור ציפור כלוב אביזרים. קל נקי על ידי מים, לא לבזבז זמן על כביסה ונקי. את נירוסטה ציפור מזון קערת יכול להיות מיושם להאכלת רבים קטן בעלי חיים, כגון ציפורים, תוכים, יונים, אוגרים ,הגרביל, גינאה חזיר וכן הלאה. *חומר * תוכי מזון קערת בנוי בטוח נירוסטה חומר עבור גבוהה פרקטיות ועמידות מקסימלית. זה בטיחות ולא רעילות, קשיחות גבוהה ללא עיוות. גודל : קערת האכלת ציפור אחת : כ.16 על 12 סנטימטר/6.7 אינץ', קערה כפולה : בערך.16 על 20 סנטימטר/6. מפרט : * קל להתקנה * כל מה שאתה צריך לעשות הוא לתקן את ברזל צלחת וקערה מחזיק לכלוב עם ברגים מיוחדים, ללא כל כלי סיוע, ואז למקם את קערת על ייעודי קערת סטנד. *קל לניקוי * בנוחות להתקין בתוך או מחוץ ציפור תוכי כלוב, גדול ציפור מנות עבור ציפור כלוב אביזרים. קל נקי על ידי מים, לא לבזבז זמן על כביסה ונקי. *יישום רחב : את נירוסטה ציפור מזון קערת יכול להיות מיושם להאכלת רבים קטן בעלי חיים, כגון ציפורים, תוכים, יונים, אוגרים ,הגרביל, גינאה חזיר וכן הלאה מצב : 100% חדש לגמרי סוג פריט : תוכי מזון קערה חומר : עץ + נירוסטה צבע : כמו תמונות שמוצגים אופציונלי סוג : קערה אחת, כפול קערהאכלה : ציפור האכלה מים האכלהגודל : קערת גובה : כ. 5 סנטימטר / 2 אינץ קערת קוטר : כ.1 בגודל של קערה אחת : כ.16 על 12 סנטימטר/6.7 אינץ ' גודל קערה כפולה : בערך.9 אינץ ' רשימת חבילות : 1 על קערת מזון 1 על דוכן קערה 1 על חבילת אביזרים או 2 על קערת מזון 1 על דוכן קערה 1 על חבילת אביזרים.

למאפיינים

【EASY TO INSTALL】 All you have to do is to fix the iron plate and bowl holder to the cage with special screws, without any tool assistance, Then place the bowl on a dedicated bowl stand.:
【EASY TO CLEAN】Conveniently install inside or outside the Bird Parrot Cage,A Great Bird dishes for bird cage accessories. Easy clean by water,don't waste time on washing & clean.:
【WIDE APPLICATION】The stainless steel bird food bowl can be applied for feeding many small animals, such as birds, parrots, pigeons, hamsters, gerbil ,guinea pig and so on:

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה