לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
סל לאחסון של פאי תפוחים עם רקמה, פחי אחסון צעצועים לבעלי חיים מתקפלים/קוביה/תיבה/מארגן לילדים, חדר בנים ובנות, תינוקות ומשתלה.

סל לאחסון של פאי תפוחים עם רקמה, פחי אחסון צעצועים לבעלי חיים מתקפלים/קוביה/תיבה/מארגן לילדים, חדר בנים ובנות, תינוקות ומשתלה.

ILS 21.99
 

זמין להזמנה
במלאי

חומר עמיד ויציב : סל אחסון פילים זה מיוצר עם 100% בד בד חיצוני, בטנה פנימית של EVA ושכבת כותנה נוספת, בתוספת שפה ממוסגרת לחוט למבנה ויציבות משופרת מפורט עם ידיות חבל כותנה יציבות וגלמות מתכת המאפשרות לתפוס ולנוע. הממדים הם 15 (l) x 10.6 (w) x 9 (ח) אינץ '. עיצוב פילים רקמה יפה : סל אחסון בעלי חיים זה הוא אטרקטיבי, סופר חמוד ומסוגנן. רקמנו את הסל עם פיל ירוק אפור ונענע שילך עם כל משתלת ילד או ילדה, חדר ילדים, חדר משחק, חדר צעצועים וגן. מושלם ליצירת סל מתנה יפהפה למקלחת לתינוק : בהחלט סל מתנה ייחודי למקלחת לתינוקות ייחודית. סל הפילים הזה גדול מספיק בכדי להכיל את כל פריטי התינוק שתכניסו לזה, כמו צעצועים לילדים, צעצועים לתינוקות, ספרי ילדים, בגדי תינוקות, שמיכות, חיתולים ומגבונים או סט אמבטיה. אל תשכח להוסיף אותו לרישום המקלחת לתינוק שלך!. שימושים רב -תכליתיים : סל אחסון מלבני הוא פיתרון קל משקל לצרכי האחסון הרבים שלך! נהדר לביטול העומס וחיסכון בחדר בבית שלך! מושלם כעיצוב משתלות ומארגן, סל אחסון צעצועים לילדים, מארגן אחסון צעצועים, פטיש כביסה, פטיש פעוטון, אחסון ספרים, בגדי תינוקות ושמיכות, אתה קורא לזה. קל לאחסון ולנקות : סל הצעצועים הזה קל ומתקפל, מה שהופך אותו לנייד ונוח מאוד להובלה. כל סל מתקפל בקלות כך שתוכלו לתפוס אותו כשלא בשימוש. הסל הלבן שלנו קל גם לניקוי. מומלץ לאבק את הסל במטלית יבשה רכה או לנגב לתינוק. נקו נקיה עם מים סבונים קלים בעת הצורך. יבש אוויר כדי שהסל הלבן שלך נראה יפה לשנים הבאות. חומר עמיד ויציב : סל אחסון פילים זה מיוצר עם 100% בד בד חיצוני, בטנה פנימית של EVA ושכבת כותנה נוספת, בתוספת שפה ממוסגרת לחוט למבנה ויציבות משופרת. מפורט עם ידיות חבל כותנה יציבות וגלמות מתכת המאפשרות לתפוס ולנוע. הממדים הם 15 (l) x 10.6 (w) x 9 (ח) אינץ '. עיצוב פילים רקמה יפה : סל אחסון בעלי חיים זה הוא אטרקטיבי, סופר חמוד ומסוגנן. רקמנו את הסל עם פיל ירוק אפור ונענע שילך עם כל משתלת ילד או ילדה, חדר ילדים, חדר משחק, חדר צעצועים וגן. מושלם ליצירת סל מתנה יפהפה למקלחת לתינוק : בהחלט סל מתנה ייחודי למקלחת לתינוקות ייחודית. סל הפילים הזה גדול מספיק בכדי להכיל את כל פריטי התינוק שתכניסו לזה, כמו צעצועים לילדים, צעצועים לתינוקות, ספרי ילדים, בגדי תינוקות, שמיכות, חיתולים ומגבונים או סט אמבטיה. אל תשכח להוסיף אותו לרישום המקלחת לתינוק שלך!. שימושים רב -תכליתיים : סל אחסון מלבני הוא פיתרון קל משקל לצרכי האחסון הרבים שלך! נהדר לביטול העומס וחיסכון בחדר בבית שלך! מושלם כעיצוב משתלות ומארגן, סל אחסון צעצועים לילדים, מארגן אחסון צעצועים, פטיש כביסה, פטיש פעוטון, אחסון ספרים, בגדי תינוקות ושמיכות, אתה קורא לזה.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה