לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
לוקסמטר, כף יד דיגיטלי אלקטרוני לוקסמטר מד אור מד תאורה פוטומטר עם 200,000 טווח מסך גדול, לוקסמטר, כף יד דיגיטלי אלקטרוני

לוקסמטר, כף יד דיגיטלי אלקטרוני לוקסמטר מד אור מד תאורה פוטומטר עם 200,000 טווח מסך גדול, לוקסמטר, כף יד דיגיטלי אלקטרוני

ILS 19.99
 

זמין להזמנה
במלאי

עם גדול-מסך, זה יכול חזותי להציג את הארה מדידה ערך ולמדוד במדויק תמיכה אוטומטי טווח, יכול מתג טווח באופן ידני, 15 דקות אין פעולה באופן אוטומטי כיבוי פונקציה מתאים מט30 שמש אור מטר לוקס מטר אלקטרוני אור. עשוי מחומר שרירי בטן באיכות גבוהה, הוא עמיד, עמיד בפני קורוזיה ועמיד בפני שחיקה מד אור 200,000 טווח גדול ללא מעדניית סוללה. טווח המדידה הוא 0.1~200,000 ליטר, 0., דיוק המדידה הוא 4%, והמדידה נוחה יותר. עם נעילת מסך פונקציה (להחזיק) למקסימום/מינימום מדידה. תכונות : עשוי באיכות גבוהה שרירי בטן חומר, זה הוא עמיד, קורוזיה עמיד וללבוש עמיד. עם גדול-מסך, זה יכול חזותי להציג את הארה מדידה ערך ולמדוד במדויק. טווח המדידה הוא 0.1~200,000 ליטר, 0., דיוק המדידה הוא 4%, והמדידה נוחה יותר. מפרט : מצב : 100% מותג חדש חומר : שרירי בטן טווח מדידה : 0.1~200,000 ליטר, 0. רשימת חבילה : 1 מטר אור (סוללה לא כלולה) 1 מדריך הוראות תיאור מראה : 1. מקסימום / מינימום מקסימום / מינימום מדידה זיהוי 2. מדידת קריאת תצוגת מדידה צעדים : 1. הסר את כיסוי המגן בהתאם לסימן הכיוון. לחץ על המקש כדי לאתחל. לחץ לחיצה קצרה על לחצן המצב כדי לבחור את היחידה הרצויה לוקס / פ., לחץ לחיצה ארוכה על לחצן המצב כדי לבחור את המצב הרצוי, מחולק ל : מדידה נוכחית / מדידה מקסימלית / מדידה מינימלית, לחץ לחיצה קצרה על לחצן כדי לנעול את המסך. כפתור פונקצית מבוא : מתג כפתור : מתג פונקציה. לחצן מצב : לחץ לחיצה קצרה כדי לעבור את יחידת המדידה לוקס / פ. לחץ לחיצה ארוכה כדי לעבור את מצב מדידה, מחולק הנוכחי מצב / מקסימום מרבי מדידה / מינימום מינימום מדידה. הערה : לא למדוד בטמפרטורה גבוהה/גבוהה לחות אזור. בעת שימוש, את אור גלאי צריך להישמר נקי. תקן ההתייחסות לבדיקת מקור האור ממוקם בחלק העליון של הכדור המקבל.

למאפיינים

Condition:
100% Brand New
Material:
ABS
Measuring Range:
0.1~200,000 Lx, 0.01~20,000Fc
Package List:
1 x Light Meter (Battery Not Included):
1 x Instruction Manual:
Appearance description:
1. MAX/MIN maximum/minimum measurement identification:
2. Measurement reading display:
Measurement steps:
1. Remove the protective cover according to the direction mark.:
2. Press the key to boot.:
3. Short press the MODE button to select the desired unit Lux/FC, long press the MODE button to select the desired mode, divided into:
current measurement / maximum measurement / minimum measurement, short press HOLD button to lock the screen.
Button function introduction:
Switch button:
switch function.
MODE button:
Short press to switch the measurement unit Lux / Fc. Long press to switch the measurement mode, divided into current mode / MAX maximum measurement / MIN minimum measurement.
Note:
Do not measure in high temperature/high humidity area. When using, the light detector should be kept clean. The light source test reference standard is located at the top of the receiving sphere.  :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה