לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
סיר תה קרמיקה של רורה ג'ירפה עם 2 כוסות תה סט, סט קומקום חרסינה מצויר ביד לקפה פרח תה חלב לאטה ותה פירות Z 17 עוז/500 מל.

סיר תה קרמיקה של רורה ג'ירפה עם 2 כוסות תה סט, סט קומקום חרסינה מצויר ביד לקפה פרח תה חלב לאטה ותה פירות Z 17 עוז/500 מל.

ILS 1.67
 

זמין להזמנה
במלאי

【עיצוב ייחודי】 קומקום קומקום קרמיקה בעבודת יד, חמוד וייחודי מאוד, צווארו הארוך הוא שתי כוסות קפה נפרדות, הגוף הוא קומקום ותה והראש הוא מכסה, שיוסיף כיף גדול לשולחן שלך 【גודל】 בסך הכל : 7.5*10 אינץ '; סיר : 7.5 אינץ ', 17 אונקיות; ספל : 2. 【צבוע ביד באיכות גבוהה】 באמצעות תהליך תחתון חומר איכותי, צבעים בהירים ויפים, לא קל לשרוט. כל קומקום עוצב בקפידה בעבודת יד וצבוע ביד כדי להבטיח לך ולמשפחתך או לחבריך ליהנות מחוויית אוכל יוקרתית באיכות גבוהה. 【מתנה אידיאלית】 קומקומי הג'ירפה המקסימים שלנו הם יפים ויצירתיים, בין אם זה לחתונה, ליום הולדת, להתכנסות משפחתית או למסיבה אחרת, סט התה שלנו הוא המתנה האידיאלית לכל מי שאוהב ג'ירפות. 【שירות】 אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונפתור אותו עבורך בהקדם האפשרי. 【עיצוב ייחודי】 קומקום קומקום קרמיקה בעבודת יד, חמוד וייחודי מאוד, צווארו הארוך הוא שתי כוסות קפה נפרדות, הגוף הוא קומקום ותה והראש הוא מכסה, שיוסיף כיף גדול לשולחן שלך. 【גודל】 בסך הכל : 7.5*10 אינץ '; סיר : 7.5 אינץ ', 17 אונקיות; ספל : 2. 【צבוע ביד באיכות גבוהה】 באמצעות תהליך תחתון חומר איכותי, צבעים בהירים ויפים, לא קל לשרוט. כל קומקום עוצב בקפידה בעבודת יד וצבוע ביד כדי להבטיח לך ולמשפחתך או לחבריך ליהנות מחוויית אוכל יוקרתית באיכות גבוהה. 【מתנה אידיאלית】 קומקומי הג'ירפה המקסימים שלנו הם יפים ויצירתיים, בין אם זה לחתונה, ליום הולדת, להתכנסות משפחתית או למסיבה אחרת, סט התה שלנו הוא המתנה האידיאלית לכל מי שאוהב ג'ירפות. 【שירות】 אם יש לך שאלות, אנא אל תהסס לפנות אלינו ונפתור אותו עבורך בהקדם האפשרי. התה הייחודי לג'ירפה מוסיף כיף גדול לחייכם!.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה