לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
מתלה לאחסון מכסה מכסה סיר, מכסה סיר רכוב על קיר מתלה

מתלה לאחסון מכסה מכסה סיר, מכסה סיר רכוב על קיר מתלה

ILS 3.00
 

זמין להזמנה
במלאי

מתלה סיר זה מציע פיתרון נהדר לשמירה על הסירים והמחבתות במקום אחד התקנה נטולת כלים קלה באמצעות קלטת חזקה כך שתוכל לשמור על המכסים שלך במקום הנגיש ביותר עבורך. חומרים : נירוסטה+פלסטיק; מימד : מדדים 19.4 ס"מ, אנא בדוק את הממדים בתיאור לפני ההזמנה. שירות לאחר המכירה : אם אתה נתקל בבעיות במהלך תהליך ההזמנה או הקבלה, אנא אל תהסס לפנות אלינו, אנו נספק לך את השירות הטוב ביותר. 3 מתלה תא : התאמה למכסה סיר, לוח חיתוך, ארגון תוכנות באיה. "" "" ברוך הבא לקניות Shophappy שלנו! איכות המוצרים שרכשת נבדקה ביסודיות, אנא היה סמוך ובטוח לקנות. במצב טוב, מושלם לאורח החיים העמוס שלך. מפרט : חומרים : נירוסטה+חבילה פלסטית כלולה : 1 x מחזיק מכסה פאן הניתן להחלפה וחלודה : מוצר זה הוא קשה, עמיד ועמידה. : מוצר זה משתמש בחומרים בריאים וידידותיים לסביבה שלא יפגעו בגופך ומועילים מאוד לבריאות הילדים. עיצוב נוח : מעוצב בקפידה על ידי מעצבים מעולים, מראה יפה, חיסכון בחלל, יכול להפוך את חדר האמבטיה או המטבח שלך למסודר ולסדר : *המגיע להבדל בין צגים שונים, התמונות עשויות שלא לשקף את הצבע בפועל של הפריט.*השווה את גדלי הפרטים עם שלך, אנא אפשר שגיאה של 1-3 ס"מ, בגלל מדידה ידנית.

למאפיינים

Materials:
stainless steel+plastic
Package included:
1 X Pan lid holder:
Durable and Rustproof:This product is tough,durable and rust proof.This product uses high quality materials。:
Healthy and Lead-free:
This product uses healthy and environmentally friendly materials that will not harm your body and are very beneficial to children's health.
Careful Design:
carefully designed by excellent designers,beautiful appearance,space saving,can make your bathroom or kitchen neat and orderly
Note:
*Due to the difference between different monitors,the pictures may not reflect the actual color of the item.:
*Compare the detail sizes with yours,please allow 1-3cm error,due to manual measurement.Thanks for your understandings. :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה