לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
מטריית מטריית Muteiki עומדת עור יצירתי, מחזיק מתלה מעמד של מטריית זהב, מתלה מטרייה מודרנית במשקל פשוט עם ווים לדלת

מטריית מטריית Muteiki עומדת עור יצירתי, מחזיק מתלה מעמד של מטריית זהב, מתלה מטרייה מודרנית במשקל פשוט עם ווים לדלת

ILS 70.90
 

זמין להזמנה
במלאי

איכות : מחזיק המטריה עשוי ברזל שהוא יציב ויציב משטח מצופה בצבע אפייה, המטרייה עומדת מחלודה, כך שהמשטח חלק הרבה יותר ומבריק. עיצוב מהורהר : מגש הטפטוף הוא לחסוך את חוט המים והמים מרטוי הרצפה או השטיח שלך. ישנם 3 ווים שיכולים לעזור לאחסן את המטריות הקטנות שלך או לארגן טוב יותר את המטריות שלך. בסיס מוגבה : מוצר זה יושב על שלושה שקעים כדי להעלות את הבסיס מעט מהרצפה. זה תוכנן כדי להבטיח כי מים ממטריות רטובות לא ישפכו על הרצפה ויימנעו מבלגן ותאונות. יישום רב -תכליתי : משמש כעיצוב לארגון המטריות שלך, קנים, מקלות הליכה, נייר עטיפה, חרבות, צעצועים לתינוק וכו 'בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון וכן הלאה. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנא אל תהסס להתייעץ בנו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. איכות : מחזיק המטריה עשוי ברזל שהוא יציב ויציב. משטח מצופה בצבע אפייה, המטרייה עומדת מחלודה, כך שהמשטח חלק הרבה יותר ומבריק. עיצוב מהורהר : מגש הטפטוף הוא לחסוך את חוט המים והמים מרטוי הרצפה או השטיח שלך. ישנם 3 ווים שיכולים לעזור לאחסן את המטריות הקטנות שלך או לארגן טוב יותר את המטריות שלך. בסיס מוגבה : מוצר זה יושב על שלושה שקעים כדי להעלות את הבסיס מעט מהרצפה. זה תוכנן כדי להבטיח כי מים ממטריות רטובות לא ישפכו על הרצפה ויימנעו מבלגן ותאונות. יישום רב -תכליתי : משמש כעיצוב לארגון המטריות שלך, קנים, מקלות הליכה, נייר עטיפה, חרבות, צעצועים לתינוק וכו 'בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון וכן הלאה. אם יש לך שאלות לגבי המוצרים שלנו, אנא אל תהסס להתייעץ בנו, אנו נשיב לך תוך 24 שעות. תיאור המוצר : עם עמדת המטריה המעשית והמושכת בעין, אינך צריך לזרוק מטריה רטובה כאשר המשפחה שלך חוזרת הביתה מהגשם. זה רק קישוט שיכול לעזור לך ליצור משפחה מאורגנת וחיים נוחים. עיצוב פונקציונלי, עיצוב רשת המתכת הוא מודרני, מלוטש ומתאים לכל עיצוב בבית או במשרד שלך. חתיכת מבטא משלימה מושלמת שיכולה להשתמש בכניסה לביתך, במסדרון, או אפילו להיות תלויה כשלא בשימוש. העיצוב העגול מקל על ההסתרה בארון שלך או מאחורי האנימות מבלי להוסיף עומס לביתך או למשרד שלך. מפרט מוצרים : חומר : צבע ברזל : גודל זהב : 10.6 אינץ '(27x60 ס"מ) תכונות : מעמד מטריות יכול לאחסן אדמה ארוכה/מתקפלת/קטנה מטריות. בניית מתכת הוכחה הופכת את מחזיק המטריה לסליל ועמידה, לא קלה ליפול. תפאורה בכניסה או דלת של כל בית, משרד, דירה, מלון וכדומה. מראה אלגנטי, מעמד מטרייה זה יחמיא בקלות לסוגים רבים של עיצוב פנים וצבעי חדרים. המטריה המודרנית הזו מעניקה אלגנטיות לפנים שלך ומשתלבת בצורה מושלמת עם תפאורה של החדר שלך. אריזה תוכן : 1 x מטרייה סטנדרט : אנו מוכרים רק עמדות מטריות ופריטים אחרים הם אבזרים.

למאפיינים

Material:
Iron
Color:
Gold
Size:
10.6 X 23.6In(27X60Cm)
Features:
Umbrella Stand Can Store Long Hadle/Foldable/Small Umbrellas.:
Rust Proof Metal Construction Makes the Umbrella Holder Basketng and Durable, Not Easy to Fall Down.:
Great for Organizing Your Umbrellas, Canes, Walk Sticks, Wrapping Paper, Swords, Baby Toys, Etc.:
This Practical Eye Catching Umbrella Stand is a Great Decor in Entryway or Door of Any Home, Office, Apartment, Hotel and So On.:
Elegant Appearance, This Umbrella Stand Will Easily Compliment Many Types of Interior Decor and Room Colors.:
This Modern Umbrella Stand Brings Elegance to Your Interior and Blends Perfectly with the Decor of Your Room.:
Package Content:
1 X Umbrella Stand:
Note:
We Only Sell Umbrella Stands and Other Items Are Props.:
If You Have Any Questions, Please Contact Us Immediately.:
Photography and Different Display May Cause the Color of the Objects in the Photo to Be Different from the Real Ones.:
Due to Some Factors Such As the Parameters of the Shooting Technology and the Display, There Will Be Scolor Difference, Please Understand the Actual Product!:
If You Have Any Questions, Please Feel Free to Contact Us Via Email, We Are Always Ready to Serve You! :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה