לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
שלבים ליניאריים ידניים, פלטפורמת זמירה רב תכליתית 80 על 80 מ מ יציבה למערכת אריזה

שלבים ליניאריים ידניים, פלטפורמת זמירה רב תכליתית 80 על 80 מ מ יציבה למערכת אריזה

ILS 60.10
 

זמין להזמנה
במלאי

היא משתמשת מדריך רולר יכול להשיג דיוק גבוה, תנועה עשוי אלומיניום סגסוגת חומר עם שחור אנודייז משטח, זה הוא עמיד לשימוש. זה הוא ליניארי מדריך הזזה מסלול, משמש עבור קיבולי מגע מסך ייצור ציוד, גופי, מכשירים אופטיים, וכו'. עיבוד מדויק וביצועים יציבים, טוב באמצעות אפקט. מתאים לבדיקת דיוק מעבדה, מיקום ותנועה של ציוד מכני, צימוד סיבים שונים, התאמת ליבה, מערכת אריזה וכו'. היא משתמשת מדריך רולר יכול להשיג דיוק גבוה, תנועה. עשוי אלומיניום סגסוגת חומר עם שחור אנודייז משטח, זה הוא עמיד לשימוש. זה הוא ליניארי מדריך הזזה מסלול, משמש עבור קיבולי מגע מסך ייצור ציוד, גופי, מכשירים אופטיים, וכו'. עיבוד וביצועים יציבים, טוב באמצעות אפקט. מתאים לבדיקת דיוק מעבדה, מיקום ותנועה של ציוד מכני, צימוד סיבים שונים, התאמת ליבה, מערכת אריזה וכו'.מפרט : מצב : 100% מותג חדשסוג פריט : פלטפורמת זמירהמודל : סמיקס-80 גודל שולחן (אורך * רוחב) : כ. 80 * 80 מ מ / 3.1 גובה המוצר : כ.ג)שבץ : הרמה אופקית : 13 מ מ שידור : 12.01 מ מ (ראש ההפרש מסתובב סיבוב אחד ונע 0.5 מ מ)הקבלה : 80 נ. יושר אמיתי : 3 נ. התאמת מרחק תנועה : מיקרומטר ראש דיפרנציאלי חומר : סגסוגת אלומיניום (אנודייז שחור)מסלול הזזה : קו מנחה ליניארי סוג : רולר סוגהיקף היישום : צימוד סיבים שונים, יישור מוליך גל אופטי, יישור, מערכת אריזה, ציוד ייצור מסך מגע קיבולי, גופי, מכשירים אופטיים, ציוד לא סטנדרטירשימת חבילה : 1 * פלטפורמה הערה : 1. בבקשה לאפשר שגיאה קלה בשל מדידה ידנית. תודה על ההבנה שלך. צגים אינם מכוילים אותו, צבע פריט מוצג בתמונות עשוי להיות מראה מעט שונה מהאובייקט האמיתי. בבקשה לקחת את אחד אמיתי כסטנדרט.אנא הערה כי את סוג חדש וישנים סוג של מוצר זה יישלח באופן אקראי, ולוודא לא אכפת לך לפני ההזמנה.

למאפיינים

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Trimming Platform
Model:
SEMXYZ-80
Table Size (Length * Width):
Approx. 80 * 80mm / 3.1 * 3.1in
Product Height:
Approx. 90mm / 3.5in
Load:
91.5N(9.0kgf)
Stroke:
Horizontal Lifting
       Xy Transmission:
±12.5mm
Accuracy:
0.01mm (the differential head rotates one turn and moves 0.5mm)
Parallelism:
80μm
Moving parallelism:
10μm
True straightness:
3μm
Moving Distance Adjustment:
Micrometer Differential Head
Material:
Aluminum Alloy (Black Anodized)
Sliding Track:
Linear Guide
Rail Type:
Roller Type
Scope of Application:
various fiber coupling, optical waveguide alignment, alignment, packaging system, capacitive touch screen production equipment, fixtures, optical instruments, non-standard equipment
Package List:
1 * Platform:
Note:
1. Please allow slight error due to manual measurement. Thanks for your understanding.:
2. Monitors are not calibrated same, item color displayed in photos may be showing slightly different from the real object. Please take the real one as standard.:
3.Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה