לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
מיניאטורי ליניארי מדריך רכבת חוזק גבוה נושאות פלדה ליניארי תנועה רכבת החליק עבור שמש ציוד

מיניאטורי ליניארי מדריך רכבת חוזק גבוה נושאות פלדה ליניארי תנועה רכבת החליק עבור שמש ציוד

ILS 15.52
 

זמין להזמנה
במלאי

להחלפה עיצוב : ליניארי מדריכי הם להחלפה, כך שאתה יכול להחליף את מחוון או מדריך או אפילו את ליניארי מדריך קבוצת בהתאמה חיכוך נמוך : המחוון מאמץ מבנה שומר תיל פלדה כדי למנוע ביעילות את נפילת כדור הפלדה, עמוד כדור הפלדה מדויק, החיכוך קטן, קל וגמיש. בשימוש נרחב : את מדריך רכבת הוא מתאים רוח ייצור חשמל, אנרגיה סולארית ציוד, אנרגיה חדשה ציוד, גבוהה מהירות רכבת ציוד, ציוד אלקטרוני, מכונת כלים, וכו'. שקט הזזה : מקיף איטום מערכת, חלק הזזה ללא שיבוש, יצירת רעש קטן גבוהה מיצוב דיוק. נושאות פלדת חומר : את מדריך רכבת הוא עשוי נושאות פלדה, אשר יש גבוהה עומס נושאות קיבולת, מדויק חיתוך וסירוב של בר וחוסר אחידות. מפרט : סוג פריט : מיניאטורי ליניארי רכבת שקופיות חומר : נושאות פלדהיישום : בשימוש נרחב בתחומים תעשייתיים שונים כגון מכונת כלים, הנדסת מכונות, רובוטים, מפחית, פלדה, מתכות, טקסטיל, כרייה, הדפסה, תעופה וחלל, וכו'. מקם את המחוון במקביל למעקה המדריך2. בעדינות לדחוף את המחוון לתוך המדריך3. מחוון לתוך המדריך4. התקן בהצלחה מבלי להפיל את חבילת כדורי הפלדהרשימה : 1 שקופית רכבת ליניארית מיניאטורית.

למאפיינים

Item Type:
Miniature Linear Rail Slide
Material:
Bearing steel
Application:
Widely used in various industrial fields such as machine tools, engineering machinery, robots, reducers, steel, metallurgy, textile, mining, printing, aerospace, etc.
How to Use:
1. Place the slider parallel to the guide rail2. Gently push the slider into the guide3. Slider into the guide4. Install successfully without dropping the steel ball:
PackageList:
1 x Miniature Linear Rail Slide:

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה