לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
גשש שיחות Bluetooth UCCE עם מסך צבע 1.69 אינץ 'שעון חכם עם תחזית מזג אוויר תחזית בקרת מצלמה מונה דלפק קלוריות לנשים

גשש שיחות Bluetooth UCCE עם מסך צבע 1.69 אינץ 'שעון חכם עם תחזית מזג אוויר תחזית בקרת מצלמה מונה דלפק קלוריות לנשים

ILS 15.80
 

זמין להזמנה
במלאי

חיוג Bluetooth : אתה יכול לענות לשיחה או לדחות את השיחה במצב המחובר, הצד הצמיד מתקשר, עם רשומות שיחות, בין אם מדובר בספורט או בנהיגה, הטלפון הנייד ידחוף את השיחה לשעון בזמן כדי לענות לשיחה, לשחרר את הידיים ולהפוך את התקשורת לחינם יותר. בקרת מוסיקה של Bluetooth : תמיכה בבקרת מוסיקה, הפעלת מוסיקה, פשוט החליפה את הצמיד למצב מוסיקה כדי להחליף, להשהות ולנגן את המוזיקה בטלפון. אתה יכול לשלוט בהפעלת המוזיקה של הטלפון שלך באמצעות Bluetooth. מד צעדים ספורטיביים : מלווה אותך בכל תהליך פריצת דרך, ולהתעדכן במעמד האחרון שלך בזמן אמת. אלגוריתמים מתקדמים יכולים לרשום את צריכת הקלוריות שלך, צעדים, קילומטראז ', לעזור לך לשפר את מצבך הגופני ולהקליט נתוני אימונים. קבלת פנים בזמן אמת של דחיפות מידע : כל מיני תזכורות מידע לא מוחמצות. לאחר שהשעון מחובר לטלפון הנייד באמצעות Bluetooth, מידע כמו שיחות טלפון, רשת חברתית ודחיפות אפליקציות מסונכרנות עם השעון בזמן אמת, כך שלא יפספס מידע חשוב. IP67 אטום למים לכל החיים : שטוף את הידיים, היכנס לגשם, קח אותו איתך בביטחון! עם יכולת אטום אבק ועמיד למים של IP67, היא יכולה לעמוד בדרישות אטומות למים של חיי הספורט היומיים. בין אם זה מזיע, או טיפות גשם קטנות מתיזות, הוא יכול להתמודד עם זה בקלות. השעון החכם הזה במשקל קל במיוחד הוא בחירה מצוינת עבורך לא להתעייף גם אחרי יום של עבודה ולימוד. מפרט : צבע : אפור, זהב, אנשים ניתנים לשחור : עסקים, ציבור, אופנה, מבוגרים, המערכת הקשישים : גודל תואם לחלוטין 1.69 אינץ 'בהגדרה גבוהה מסך גדול משטח : USB 2.0 Battery קיבולת : 200 mahoperation מצב : Touch + Button Product גודל : 38*11.8 MMSCREEN רזולוציה : 240*280 WRISTBOD חומר : Silicone Communication סוג : NO CARTENTING CONTRACTI שיחת Bluetooth, מד צעדים, קלוריות, מרחק, תזכורת להודעות, תשובה, תזכורת SMS, תזכורת לשעון מעורר, בקרת מוזיקת ​​Bluetooth, לוח שנה, ספירה לאחור, חיפוש בטלפונים ניידים, תחזית מזג אוויר, שעון עצר, תזכורת ישיבה, בקרת תמונות וכו '. *1 מגחן*1 מנגן*1notice : בגלל השפעת האור, צבע התמונה עשוי להיות שונה מהמוצר בפועל, אנא עיין במוצר בפועל.

למאפיינים

Color:
Grey, Gold, Black
Applicable people:
business, public, fashion, adults, the elderly
Compatible system:
fully compatible
Screen size:
1.69-inch high-definition large screen
Interface:
USB 2.0
Battery capacity:
200MAH
Operation mode:
touch + button
Product size:
38*11.8MM
Screen resolution:
240*280
Wristband Material:
Silicone
Communication type:
no card inserted
Charging connector:
charging magnet attracts money
Waterproof:
IP67 waterproof
Functions:
Bluetooth call, pedometer, calories, distance, message reminder, answering, SMS reminder, alarm clock reminder, Bluetooth music control, calendar, countdown, mobile phone search, weather forecast, stopwatch, sedentary reminder, photo control, etc.
Packing list:
Watch*1:
Charger*1:
Manual*1:
Notice:
Due to the influence of light, the color of the picture may be different from the actual product, please refer to the actual product :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה