לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
קולרים חתול הבדלני עם פעמון 2 חבילה, צווארון חתול אנימה מתכוונן, צווארון עניבת פרפר חתול, להתנתק צווארון לחתולים, גור &מגבר; חתלתול.

קולרים חתול הבדלני עם פעמון 2 חבילה, צווארון חתול אנימה מתכוונן, צווארון עניבת פרפר חתול, להתנתק צווארון לחתולים, גור &מגבר; חתלתול.

ILS 9.99
 

זמין להזמנה
במלאי

[חומר באיכות גבוהה]; עשוי באיכות גבוהה בד, שלה נוח ועמיד, ללא נזק לעור ופרווה, זה יכול להיות משוחק במשך זמן רב מבלי לפגוע חיית המחמד שלך הצווארון עמיד במים. זה יכול להיות גם שטיפת ידיים וגם שטיפת מכונה עם שק כביסה. [בטוח הבדלני אבזם]; חזק מתכוונן בדלני קולרים, לפעמים נקרא שחרור מהיר קולרים, נועדו הצמד פתוח כאשר משך עם מספיק כוח. זה עוזר להבטיח שהחתול ישוחרר מהצווארון אם הוא יתקע במשהו כמו ענף עץ, אבזם זה יכול להפחית את הסיכון לחנק, הוא מספק הגנה 24/7 מפני סכנות פוטנציאליות כמו מתיחת צוואר, חנק או אפילו מוות. [היתרון של פעמון על צווארון]; לא רק שהפעמון יכול להודיע לך היכן החתול שלך נמצא, אלא שהוא יכול גם להתריע על חיות הבר שמסביב שחתול נמצא בקרבת מקום. הם עוזרים למנוע מהחתול לצוד ולהרוג חיות בר שעלולות להידבק במחלות מזיקות, או נמצאות בסכנת הכחדה. אל תדאג שפעמון יפגע באוזני החתול מכיוון שעל פי מחקרים וטרינריים, פעמון צווארון יפיק צליל בסביבות 50-60 דציבלים, אך החתולים לא יושפעו מצלילים מתחת ל -80 דציבלים. [רצועה מתכווננת וקשת עם פעמון]; הצווארון הוא מתכוונן מ 7" -11", רוחב הוא 0. (14 גרם) מתאים עבור רוב החתולים, יכול גם להיות משוחק על גורים וכלבים קטנים. מומלץ בזהירות למדוד את חיות מחמד של צוואר היקף לפני ההזמנה, זכור להשאיר על 2 את אצבע שטח, זה עושה את חיות מחמד להרגיש יותר נוח. את עניבת פרפר הוא מתכוונן עם יכול להיות לשים בחזית וצד. [חי ובהיר מזל חתולים וכלבים הדפסת]; לפני זמן רב, את מאותת חתולים וכלבים הוא האמין כדי להביא מזל טוב ומזל. זה הוא מתנה נחמדה ומושלם עבור חיות המחמד שלכם ללבוש במסיבות או חגים, גם למסיבות שונות, פסטיבלים, חתונות ואירועים אחרים. צבעים שונים והדפסה, להפוך את חיות המחמד שלכם נראה יותר אופנה ואטרקטיבית כאשר ללבוש אותו. צווארוני אבזם מסורתיים נפוצים אצל כלבים וחיות מחמד אחרות שאתה יוצא לטיולים או מפקח עליהם בחוץ, אך בדרך כלל אינם בחירה טובה עבור חתולים. אם החתול שלך לובש צווארון אבזם בחוץ ותופס אותו על חפץ, הוא עלול להיתקע או להיפצע בזמן שניסה לברוח. צווארונים נפרדים, המכונים לפעמים צווארונים לשחרור מהיר, נועדו להיפתח כאשר הם מושכים בכוח מספיק. זה עוזר להבטיח שהחתול ישוחרר מהצווארון אם הוא יתקע במשהו כמו ענף עץ. יותר מ-50% מהווטרינרים, המאמנים ואנשי המקצוע במעונות יום של חיות מחמד שנסקרו חוו תאונה הקשורה לצווארון. תאונות תכופות כוללות צווארונים שנתפסו : שני חתולים נושכים זה את צווארו של זה בגדרות משחק, כלביות וארגזים לוחות סיפון ושולחנות פיקניק פתחי חימום וקירור ארון וידיות דלתות וצמחיית רהיטים – מקלות, ברירים, ענפים בתוך ומתחת למכוניות הסיכונים לתאונות צווארון טראגיות ופציעות הם אמיתיים, והצווארון המתפרץ מספק הגנה 24/7 מפני סכנות פוטנציאליות כמו מתיחת צוואר, חנק או אפילו מוות.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה