לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
WDJBPSH קפה שחור דלת מתנדנדת, דלתות עץ בגובה 80 סמ חצי מותרים כוללות צירים לכניסה מונה פאב מטבח פרחים פרחים, שער באטלר וינטג

WDJBPSH קפה שחור דלת מתנדנדת, דלתות עץ בגובה 80 סמ חצי מותרים כוללות צירים לכניסה מונה פאב מטבח פרחים פרחים, שער באטלר וינטג

ILS 17.63
 

זמין להזמנה
במלאי

【דלתות חצי מותרים מעץ】 עשויות מעץ מלא כבד, שהוא יציב ועמיד בלבוש המשטח חלק ונטול בור, והוא לא יתעוות או סדוק לאחר שימוש ארוך טווח. 【צירי פלדה אל חלד】 ציר נירוסטה, פעולה שקטה, נדנדה דו כיוונית, סגירה אוטומטית, שימוש גמיש, קל לדחיפה ולמשוך, כדי לעמוד בשימוש יומיומי. 【דלתות קאובוי רב-תכליתיות】 ניתן להשתמש בדלת הנדנדה בסביבות מגורים או מסחריות. לדוגמא-מטבח, מחיצה, כניסה, מרפסת, בית קפה, בר, סלון, מועדון, חצר, גינה, כניסה לחדר אמבטיה, מסדרון, יכול לשמש גם כקישוט ביתי. 【קל להתקנה】 החבילה כוללת דלתות עץ, עמדת דלת, צירי מתכת ואביזרים אחרים להתקנה מהירה. על מנת להקל על ההתקנה, גודל הפתיחה של הדלת שלך צריך להיות מעט גדול יותר מהרוחב הכולל של המוצר. 【דלתות גדר הניתנות להתאמה אישית】 אנא מודד במדויק את רוחב הרשת של פתיחת הדלת, הרוחב הוא הרוחב הכולל של הדלת, אין צורך להשאיר פער. אם אתה צריך להתאים אישית, אנא שלח לנו דוא"ל את קישור המוצר, הגודל הרצוי, אנו נפתור אותו עבורך. 【דלתות חצי מותרים מעץ】 עשויות מעץ מלא כבד, שהוא יציב ועמיד בלבוש. המשטח חלק ונטול בור, והוא לא יתעוות או סדוק לאחר שימוש ארוך טווח. 【צירי פלדה אל חלד】 ציר נירוסטה, פעולה שקטה, נדנדה דו כיוונית, סגירה אוטומטית, שימוש גמיש, קל לדחיפה ולמשוך, כדי לעמוד בשימוש יומיומי. 【דלתות קאובוי רב-תכליתיות】 ניתן להשתמש בדלת הנדנדה בסביבות מגורים או מסחריות. לדוגמא-מטבח, מחיצה, כניסה, מרפסת, בית קפה, בר, סלון, מועדון, חצר, גינה, כניסה לחדר אמבטיה, מסדרון, יכול לשמש גם כקישוט ביתי. 【קל להתקנה】 החבילה כוללת דלתות עץ, עמדת דלת, צירי מתכת ואביזרים אחרים להתקנה מהירה. על מנת להקל על ההתקנה, גודל הפתיחה של הדלת שלך צריך להיות מעט גדול יותר מהרוחב הכולל של המוצר. 【דלתות גדר הניתנות להתאמה אישית】 אנא מודד במדויק את רוחב הרשת של פתיחת הדלת, הרוחב הוא הרוחב הכולל של הדלת, אין צורך להשאיר פער. אם אתה צריך להתאים אישית, אנא שלח לנו דוא"ל את קישור המוצר, הגודל הרצוי, אנו נפתור אותו עבורך. ניתן להשתמש בהם בכל חלל פנים או מסעדה, כמו המטבח, המזווה, סלון, חדר אמבטיה, ארון או מרתף. סוג זה של דלת מעניק פרטיות ובכל זאת מאפשר מעבר אור ואוויר. מפרט : - חומר : עץ מוצק- גודל : ניתן להתאמה אישית- עובי : 3.49in- רוחב : דלתות + Door Postfeatures : - גמיש לשימוש, התקנה קלה וניקוי. ריבאונד דו-כיווני פתוח ואוטומטי.- קל להתקנה, פשוט קדחו חורים במסגרת הדלת, הברג את מסגרת הדלת והדלת במקום .- זה יכול לשמש גם כקישוטים לבית, מתאים גם להגבלת היקף פעילויות חיות המחמד. - מתאים לכל סביבות מגורים או מסחריות. כמו קפה, פאבים, חנות, מסעדה, סלון, מטבח, אמבטיה, שירותים, מרפסת, מסדרונות, כביסה.

למאפיינים

- Material:
Solid wood
- Size:
Customizable
- Thickness:
3.8cm/ 1.49in
- Width:
Doors + doorpost
Features:
- Flexible to use, easy installation & cleaning.:
- Two-way open and automatic rebound.:
- Easy to install, just drill holes in the door frame, screw the door frame and door in place.:
- It can also be used as Home Decorations, also suitable to limit the scope of pet activities.:
- Suitable for any residential or commercial environments. Such as Café, Pubs, Shop, Restaurant, Living Room, Kitchen, Bathroom, Toilet, Balcony, Corridors, Laundry.:
Service:When you receive the package, if have any problems (the package is damaged/ the accessories are lost/the product is dirty, etc), please feel free to contact us by message:
Package List:
Door+Doorpost+ Hinges
Tips:
Product size pure manual measurement, the error in 1-2cm, the specific subject to prevail.:
It's can't avoidable that you will receive the backpack some smells from original material as it's brand new. The smell will be gone if place the backpack in freely circulating air for 2-5 days. :

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה