לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
שומר המפלטון של המפטון-1 x 12 'מחטט מחגר גבוה עם מחטט עם j-hooks כפול, 4 חבילות-1,000 £. מגבלת עומס עבודה ו -3,000 פאונד.

שומר המפלטון של המפטון-1 x 12 'מחטט מחגר גבוה עם מחטט עם j-hooks כפול, 4 חבילות-1,000 £. מגבלת עומס עבודה ו -3,000 פאונד.

ILS 2.67
 

זמין להזמנה
במלאי

מגבלת עומס עבודה (WLL) היא קשירת משקל המטען המקסימלי יכולה להתמודד בבטחה ולהכיל כוחות הנגרמים כתוצאה מהמהירות, תנאי הדרך או חירום תקן התעשייה עבור WLL הוא 1/3 חוזק ההפסקה. איכות ועמידות : שומר 12 רגל. קשירת מחגר כולל שחיקה ועמידה בסיבוב 1 אינץ '. אבטחת מאפיינים : בנוי עם מחגר פלדה, ידית מעוצבת פתוחה וים J כפול מצופה ויניל כדי למנוע שריטות ורינג. אופן השימוש : כדי לעסוק, לחבר את הוו לנקודת עוגן, משוך רשת על עומס המטען וחיקה למתח הרצוי. מחגר על ידי הרמה והורדת הידית כדי לנעול מטען למקומו. שימוש אידיאלי : נהדר לאבטחת מטען וציוד בגודל בינוני לרכב שלך עם 1,000 פאונד. מגבלת עומס עבודה. לפני השימוש, הקפד תמיד לאשר את גודל המטען לפני שתשתמש ברצועה קשורה זו. מגבלת עומס עבודה (WLL) היא קשירת משקל המטען המקסימלי יכולה להתמודד בבטחה ולהכיל כוחות הנגרמים כתוצאה מהמהירות, תנאי הדרך או חירום. תקן התעשייה עבור WLL הוא 1/3 חוזק ההפסקה. איכות ועמידות : שומר 12 רגל. קשירת מחגר כולל שחיקה ועמידה בסיבוב 1 אינץ '. אבטחת מאפיינים : בנוי עם מחגר פלדה, ידית מעוצבת פתוחה וים J כפול מצופה ויניל כדי למנוע שריטות ורינג. אופן השימוש : כדי לעסוק, לחבר את הוו לנקודת עוגן, משוך רשת על עומס המטען וחיקה למתח הרצוי. מחגר על ידי הרמה והורדת הידית כדי לנעול מטען למקומו. שימוש אידיאלי : נהדר לאבטחת מטען וציוד בגודל בינוני לרכב שלך עם 1,000 פאונד. מגבלת עומס עבודה. לפני השימוש, הקפד תמיד לאשר את גודל המטען לפני שתשתמש ברצועה קשורה זו. עניבת המחגר של שומר 12 'x 1 "של שומר, חבילה של 4 כוללת 1,000 פאונד מגבלת עומס עבודה, רשת Hi-test 3,000 פאונד, ומחגר פתוח עם ווים כפול J ספק פתרונות ייחודיים ופשוטים לצרכים יומיומיים ספציפיים, ומציעים אמינות, ביטחון, בטיחות וקלות שימוש.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה