לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
LUMMA® ברור קצר + בינוני-קרן, ניקי. קדימה, לשימוש חוזר במחזור החודשי דיסק ניקי. קדימה, עשוי דק במיוחד רפואי כיתה סיליקון ניקי.

LUMMA® ברור קצר + בינוני-קרן, ניקי. קדימה, לשימוש חוזר במחזור החודשי דיסק ניקי. קדימה, עשוי דק במיוחד רפואי כיתה סיליקון ניקי.

ILS 1.00
 

זמין להזמנה
במלאי

חבילה אחת עם שני גדלים צוואר הרחם שלך למעשה עובר הרבה שינויים במהלך החודש עקב תנודות הורמונליות למעשה, לא רק שצוואר הרחם שלך זז, הוא גם מרגיש שונה בהתאם למקום בו אתה נמצא במחזור שלך. לכן אנו ממליצים לך לקבל 2 גדלים שונים של דיסקי לומה. : לשימוש חוזר, רך וגמיש * דיסק הלומה הוא דיסק מחזור רב פעמי עם חוט סיליקון המשולב בשפתו. השפה הרכה, הגמישה והעגולה לחלוטין נועדה להתאים בצורה מושלמת לקירות המעוגלים בתעלת הנרתיק מבלי להשאיר נקודת דליפה. *מחרוזת סיליקון בלעדית וגדלים*דגם הדיסק של לומה עם מחרוזת הסיליקון הוא עיצוב בלעדי וממתין לפטנט שהופך את ההסרה לקלה ופרקטית. מגיע בשלושה גדלים," ה "עבור גבוה," מ "עבור בינוני, ו" ס " עבור צוואר הרחם הקצר. הוא מכסה זרימת מחזור קלה, בינונית, כבדה או כבדה מדי. כל גדלים מגיע עם בד פאוץ תיק. * ניתן להשתמש בפרמטי פעיל ונוח עד 12 שעות רצופות. לא תלוי יניקה לחץ כדי להישאר במקום. אתה לא מרגיש את זה במהלך השימוש. סקס תקופתי ללא בלגן*ניתן להשתמש בדיסק לומה במהלך יחסי מין. מכיוון שהדיסק יושב ממש מתחת לצוואר הרחם שלך, המשמעות היא שהדיסק אוסף את דם הווסת, מה שהופך את הרגעים האינטימיים שלך ללא בלגן. : לשימוש חוזר, רך וגמיש * דיסק הלומה הוא דיסק מחזור רב פעמי עם חוט סיליקון המשולב בשפתו. השפה הרכה, הגמישה והעגולה לחלוטין נועדה להתאים בצורה מושלמת לקירות המעוגלים בתעלת הנרתיק מבלי להשאיר נקודת דליפה.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה