לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
שאנריה אמנות קיר מופשטת, ציור שמן מופשט דקורטיבי לקישוט הבית למלון משרדים

שאנריה אמנות קיר מופשטת, ציור שמן מופשט דקורטיבי לקישוט הבית למלון משרדים

ILS 2.00
 

זמין להזמנה
במלאי

בד השמן מותקן על מסגרת פנים מעץ עם ווים מתכת לתלייה קלה ציור שמן זה עשוי מבד וצבעי שמן, שלעולם לא ידהימו או ייסחקו, ותמיד יישאר בהיר. החל על הסלון, חדר השינה, המטבח, המשרד, המלון, האמבטיה, הבר כציור שמן קישוט קיר. אמנות קיר מופשטת היא בחירה טובה כמתנה לחברים ובני משפחה, הם יכולים להשתמש בה כדי לקשט את ביתם. ציור קיר ציור שמן מופשט זה נוצר במקור על ידי האמן שלנו והוא צבוע במאה אחוז, מה שהופך אותו למיוחד מאוד. ציור שמן זה עשוי מבד וצבעי שמן, שלעולם לא יתפוגגו או יסדקו, ותמיד יישאר Bright2. בד השמן מותקן על מסגרת פנים מעץ עם ווים מתכת לתלייה קלה. ציור קיר ציור שמן מופשט זה נוצר במקור על ידי האמן שלנו והוא צבוע במאה אחוז, מה שהופך אותו למיוחד מאוד 4. החל על הסלון, חדר השינה, המטבח, המשרד, המלון, האמבטיה, הבר כציור שמן קישוט קיר 5. אמנות קיר מופשטת היא בחירה טובה כמתנה לחברים ובני משפחה, הם יכולים להשתמש בה כדי לקשט את ההפרעה הביתית שלהם : סוג פריט : חומר ציור שמן מצויר ביד : קנבסונפר ממוסגר בגודל : בערך.6 גודל מסגרת : בערך. 80 x 50 ס"מ / 31.7in (ניתן להשתמש בגודל זה לייצור מסגרת) שימוש : קישוט ביתי, קישוט, תליית קיר וכו '. רשימת החבילות : 1 x ציור שמן צבוע בעבודת יד הערת ציור : 1. מדידה מזמונית, יש שגיאה קלה. טובין, אתה צריך להעלות את המסגרת בעצמך. גודל המסגרת הוא 80x50 ס"מ/31.7in, והחלק הנוסף קבוע במסגרת. אתה יכול להכין את המסגרת עם מקל עץ בגודל 5 ס"מ.

למאפיינים

Item Type:
Hand-Painted Oil Painting
Material:
Canvas
Unframed Size:
Approx. 89.5 x 60cm / 35.2 x 23.6in
Frame Size:
Approx. 80 x 50cm / 31.5 x 19.7in(This Size Can Be Used to Make A Frame)
Use:
Home Decoration,Ornamentation,Wall Hanging,Etc.
Package List:
1 x Hand‑Painted Oil Painting:
Note:
1.Manual Measurement, There is a Slight Error:
2.In Order to Prevent Damage to the Framework During Transportation, This Product Only Has the Canvas and is Shipped Without the Framework :
3.After Receiving the Goods, You Need to Mount the Framework by Yourself:
4.The Size of the Framework is 80x50cm/31.5x19.7in, and the Extra Part is Fixed on the Framework . You Can Make the Framework with a 5cm Wooden Stick:

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה