לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
מתקן ציפורניים בוהן, 3 יחידות, כלי פדיקור מקצועי רגל ריח ציפורניים

מתקן ציפורניים בוהן, 3 יחידות, כלי פדיקור מקצועי רגל ריח ציפורניים

ILS 69.30
 

זמין להזמנה
במלאי

כלי פודיאטריה מעולים : קבצי ציפורניים חודרים נקודה כפולה יכולה להסיר את קצה הציפורן המחודד, קצה זוויתי עוזר לך לעבוד באזורים קשים, המתאימים למרים ציפורניים חודרניות ולנקות מתחת למסמר כלים אידיאליים מקצועיים : עוזרים לכם להרחיק את הכאב ואי הנוחות הנגרמים על ידי ציפורניים חודרניות, 100% ציון אל חלד מקצועי כדי להבטיח נושא עיקור בטוח. מרים ציפורניים חודרניים : הרם את החלק החודר מהעור. לא רק מרים, גם מנקה ציפורניים מדהים. קצוות מעוקלים כפולים הם מראות לרגל שמאל וימין כאחד. עם כפות קטנות עליו הקצה המעוקל שגורמות לו להיכנס אפילו לציפורן הבוהן הקרובה ביותר לתפוס אפילו את חתיכות הפסולת הקטנות ביותר. קובץ ציפורניים חדירות : קובץ מעוצב במיוחד זה מקל על הלחץ של ציפורן ציפורניים חודרנית עם שני קצה מעוקל כדי לעמוד במצבים שונים. הגש בקצוות חודרים כואבים. למנוע מחלקי ציפורניים חודרניים לחפור לבשר. ידית אחיזה ללא החלקה : מתקן ציפורני הבוהן עם גוף מרקם אחיזה ללא החלקה, סופר מאובטח וקל לשימוש. שימוש באלכוהול כדי לנגב וניקוי טיפים ואז לאחסן בתיק האחסון שלנו בפעם השנייה. כלי פודיאטריה מעולים : קבצי ציפורניים חודרים נקודה כפולה יכולה להסיר את קצה הציפורן המחודד, קצה זוויתי עוזר לך לעבוד באזורים קשים, המתאימים למרים ציפורניים חודרניות ולנקות מתחת למסמר. כלים אידיאליים מקצועיים : עוזרים לכם להרחיק את הכאב ואי הנוחות הנגרמים על ידי ציפורניים חודרניות, 100% ציון אל חלד מקצועי כדי להבטיח נושא עיקור בטוח. מרים ציפורניים חודרניים : הרם את החלק החודר מהעור. לא רק מרים, גם מנקה ציפורניים מדהים. קצוות מעוקלים כפולים הם מראות לרגל שמאל וימין כאחד. עם כפות קטנות עליו הקצה המעוקל שגורמות לו להיכנס אפילו לציפורן הבוהן הקרובה ביותר לתפוס אפילו את חתיכות הפסולת הקטנות ביותר. קובץ ציפורניים חדירות : קובץ מעוצב במיוחד זה מקל על הלחץ של ציפורן ציפורניים חודרנית עם שני קצה מעוקל כדי לעמוד במצבים שונים. הגש בקצוות חודרים כואבים. למנוע מחלקי ציפורניים חודרניים לחפור לבשר. ידית אחיזה ללא החלקה : מתקן ציפורני הבוהן עם גוף מרקם אחיזה ללא החלקה, סופר מאובטח וקל לשימוש. שימוש באלכוהול כדי לנגב וניקוי טיפים ואז לאחסן בתיק האחסון שלנו בפעם השנייה. מפרט : תכונות : 100% לגמרי חדש ואיכותי פודיאטריה תאים כלים של כל סוג של שימוש בפודיאטריסטים וקבצי ציפורניים אישיים שימושים עם נקודה כפולה הסר את קצהו של מרים ציפורניים מסומנים ולנקות מתחת לציפורניים. באזורים קשים שאינם אחיזה באחיזה מטופלת בוהן בוהן ציפורנית : חומר : פלדת נירוסטה בצבע : כפי שהתמונה התוצאת תשלום משלוח וכדי להיות ידידותי לסביבה. אנו מבטיחים שהפריט יוגן היטב בשקיות בובל, ללא קמעונאות! אנא אפשר שגיאה של 1-3 מ"מ עקב מדידה ידנית.

למאפיינים

Features:
100% brand new and high quality:
Excellent Podiatry Tools:
All Type of Use Podiatrists & Personal Use:
Ingrown nail files dual point remove edge of nail:
Ingrown Nail Lifter and clean under nail.:
Files Toe Nail Outwards to Prevent and Relieve Ingrown Toe nails:
Angled End Helps YOU Work in Difficult Areas :
Non-slip grip handle:
Relive Ingrown Toe Nail:
Specification:
Material:
Stainless Steel
Color:
As the picture shown
Size:
Approx
Quanity:
1Pc
Please kindly note :
   Items will be repackaged to save your shipping charge & to be environmentally friendly. We guaranty the item will be protected well in buble bags, No retail box!:
 Please allow 1-3mm error due to manual measurement. And due to the light and screen difference, the item's color may be slightly different from the pictures. Please kindly understand. Make sure you don't mind before you order.:
Package Included:
1 x Toe Nail Hook:
Note:
Please note that the new type and old type of this product will be sent randomly, and make sure you will not mind before ordering.:

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה