לעיצוב 0 0.00

0-מאמרים
הוקרה 0.00
סה"כ 0.00
גאדפיפארטי עיצוב בית חתיכות עיצוב הבית עץ שולחן תמידי לוח בלוק עץ לוח שנה ארנב שנה לוח השנה הכפרי לוח השנה של לוח השנה לחסימה:

גאדפיפארטי עיצוב בית חתיכות עיצוב הבית עץ שולחן תמידי לוח בלוק עץ לוח שנה ארנב שנה לוח השנה הכפרי לוח השנה של לוח השנה לחסימה:

ILS 34.22
 

זמין להזמנה
במלאי

עיצוב לוח שנה כפרי : עשוי מחומר עץ טבעי, עם עיצוב טבעי, כפרי ומעשי כדי להציג תאריך וחודש לוח השנה של ארנב 2023 : הולך מושלם על שולחן כתיבה, תחנת עבודה, משטחי מטבח, מדף ספרים ועוד. לוח שנה יומי תמידי : התאריך מותאם באופן ידני בעצמך, שהוא מעניין וגם מעשי, ויכול להביא לך חוויה טובה. בלוק לוח השנה לספירה לאחור : ללא שנים מודפסות, ולכן לוח השנה הזה ניתן לשימוש חוזר ותמידי לשימוש. לוח השנה של תצוגת תאריך : כל פיסת עץ נעה באופן עצמאי, היא תמיד תוכל להציג את היום והתאריך הנוכחי. החבילה כוללת תכונות קישוט של 2 x לוח שנה - ללא שנים מודפסות, ולכן לוח שנה זה ניתן לשימוש חוזר ותמידי לשימוש. - כל חתיכת עץ נעה באופן עצמאי, היא תמיד תוכל להציג את היום והתאריך הנוכחי. - צבע : צבע מגוון - חומר : שרף, עץ - גודל : 14.97 אינץ ' - התאריך מותאם ידנית בעצמך, שהוא מעניין ומעשי גם, ויכול להביא לך חוויה טובה. - עשוי מחומר עץ טבעי, עם עיצוב טבעי, כפרי ומעשי כדי להציג תאריך וחודש. - יכול לשמש זמן רב, לא יקל לדיעוי, קל משקל ונייד. מידע על מוצרים מסוגנן ומעשי, לוח השנה העץ הזה מגע של סגנון לשולחן העבודה שלך. מושלם לשימוש בבית קפה, מסעדה, משרד או בית כקישוט. כל פיסת עץ נעה באופן עצמאי, היא תמיד תוכל להציג את היום והתאריך הנוכחי.

למאפיינים

ההצעות הטובות ביותר בקטגוריה